ח"כ יוסי טייב: "עוברים בית בית להביא מצביעים"

אייל ראובן 1 Comment on ח"כ יוסי טייב: "עוברים בית בית להביא מצביעים"

ח"כ יוסי טייב מש"ס לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "ש"ס היא המפלגה היחידה שמובילה קמפיין רחב בקרב עולי צרפת בכל רחבי הארץ. אנחנו עוברים בבתים של ציבורים שלא הצביעו ומשכנעים אותם" | האזינו

צילום: Gershon Elinson/Flash90
16:40
30.04.24
איתי גדסי No Comments on סמוטריץ תוקף בחריפות: "השלכות העסקה יהיו הרות אסון"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת יוסי טייב מש"ס בריאיון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "אנחנו עובדים בכל רחבי הארץ במבצע ממוקד מטרה להביא את המצביעים שלא באו בפעם הקודמת לקלפי. התחלנו בשלשלת הימים האחרונים במבצע "דלת דלת", אנחנו עוברים בבתים של ציבורים שלא הצביעו ומשכנעים אותם" סיפר טייב.

"החסר של מרן חכם שלום כהן מורגש, אבל לא אלמן ישראל, יש לנו מועצת חכמים ורבנים שאנחנו נשמעים בקולם. אנחנו מתייעצים איתם והולכים אחריהם" אמר בריאיון.

"שקד לא עוברת את אחוז החסימה, מיותר להתעסק בה. ש"ס היא המפלגה היחידה שמובילה קמפיין רחב בקרב עולי צרפת בכל רחבי הארץ. כל הסרטונים שלנו מתורגמים לצרפתית, בנוסף לעבודת שטח באזורים בהם גרים עולים מצרפת".

על הסכם הגז עם לבנון אמר: "הבעיה היא שהממשלה עושה את זה בלי להביא את זה לכנסת ובלי לנהל דיון ציבורי. נקווה שבית המשפט יחליט היום שזה צריך לבוא לכנסת, לאחר מכן נראה מה להצביע בנוגע להסכם. יש פה החלטה גדולה שנוגעת לעתיד".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שקד לא צריכה ללכת
    וגם קולות שנזרקים לפח זו אמירה חזקה
    הגוש הימני מעולם לא היה אכפת לו מהימין הקיצוני ולא מהימין הרך
    פתאום הם נזכרו שצריך את כולם
    ביבי לך הביתה אתה הצרה הכי גדולה
    לא מתאימה לך תמונה עם בן גביר מתאים לנו להצביע שקד
    שנהיה בוחים שלא תצטלם איתו אף פעם